Bestellen en betalen

 

Bestellen & Betalen

Gebruik het keuzemenu aan de bovenkant van onze site of zoek je musthave via onze zoekfunctie. Als je wilt bestellen klik dan op 'in winkelwagen'. Daarna kun je natuurlijk nog lekker verder shoppen. Je kunt altijd terug naar je winkelwagentje door rechtsboven op de winkelwagen te klikken. 

Let op: als de artikelen in het winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Als je klaar bent met shoppen, klik dan op het winkelwagentje om je bestelling af te ronden. 

Je kunt bij Studio.Phyl betalen met:  

  • Ideal

Voor het buitenland kunnen wij eventueel een tikkie sturen.

 

Verzenden

Verzenden

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk van je aankoop kunt genieten. 

Heb je vóór 16:00 uur besteld dan versturen wij het die dag nog op. Bij een bestelling in het weekend kan de bezorging iets langer duren. Woon je niet in Nederland, dan duurt de bezorging helaas nog iets langer. 

Kosten

Wij verzenden alle bestellingen binnen Nederland via PostNL. De kosten voor verpakken & verzenden zijn €2,50 (brievenbuspakketje).

 

TARIEVEN

Nederland

Gratis verzending vanaf €40,-.

- PostNL briefpost €2,00 (afhankelijk van gewicht)

- PostNL brievenbuspakketje met track & trace €4,50

- PostNL pakket met track & trace €5,50 (van toepassing op producten die niet door de brievenbus kunnen)

België

Gratis verzending vanaf €75,-

- PostNL met track & trace €5,50

 

Vanwege de toenemende drukte bij PostNL door de feestdagen kan het zijn dat je bestelling iets later ontvangt dan normaal. De bezorgers van PostNL werken hard om alles op tijd te bezorgen en wij vragen om je begrip en geduld als de post toch vertraagd is.

 

 

Herroepen en retourneren

Herroepen & Retourneren

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit doe je door ons te mailen via studio.phyl@outlook.com. Vermeld in je e-mail je naam, ordernummer en het product wat je retour wilt sturen. De reden van retour hoef je niet op te geven, maar wij vinden dit wel fijn als feedback. 

Geretourneerde artikelen dienen nieuw en ongebruikt te zijn, voorzien van aangehecht prijskaartje en in de originele verpakking te zitten. Retouren die niet aan voldoen aan onze voorwaarden, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd. Heb je een free gift ontvangen? Vergeet deze dan niet bij je retour te voegen. 

Je hebt na herroeping nog eens 14 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de artikelen totdat wij deze retour hebben ontvangen. Aan te raden is om een traceerbare manier van verzending te gebruiken en het bewijs van verzending te bewaren voor het geval er twijfel ontstaat. Verzenden met track & trace kan vanaf € 4,25 via PostNL.
Kosten van retourzending zijn voor de afzender. We raden je aan om bij je retourzending een kopie van de e-mail toe te voegen. Zo kunnen wij je retour zo snel mogelijk afhandelen. 

Na ontvangst van je retour storten we het bedrag binnen 14 dagen terug op je (bank)rekening, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling is geretourneerd. Als een deel van de bestelling wordt geretourneerd worden de verzendkosten niet vergoed. Het kan enkele dagen duren voordat het geld daadwerkelijk op je (bank)rekening staat. 

Uitzondering: 
Let op: om hygiënische redenen nemen wij geen gepaste oorbellen retour. Oorbellen dienen daarom in de originele ongeopende verpakking te zitten. Oorbellen waarvan de verpakking is open gemaakt of gewijzigd kunnen niet worden geretourneerd. 
 

 

FAQ - veelgestelde vragen

1. Van welk materiaal zijn de sieraden van Studio.Phyl gemaakt?

Wij maken gebruik van verschillende materialen maar houden zelf heel erg van gold plated sieraden; sieraden met een gouden laagje. We zijn ook gek op roestvrij stalen sieraden.
Het laagje goud dat over onze sieraden wordt aangebracht is 14 karaats en heeft een dikte van 2.5 micron. Voor zilveren sieraden gebruiken we wit goud en voor rosé kleur sieraden gebruiken we rosé goud. Ook over de roestvrij stalen sieraden wordt een laagje goud aangebracht en de kleur van het goud bepaalt de kleur van het sieraad. De roestvrij stalen sieraden zijn van RVS 304 of RVS 316 gemaakt.
Al onze sieraden zijn nikkelvrij.

2. Hoe kan ik mijn sieraden mooi houden?

We raden onze klanten aan onze sieraden af te doen tijdens het douchen, slapen, sporten of vergelijkbare activiteiten. Je kunt het beste voor je sieraden zorgen door ze niet in contact te laten komen met water, haarspray, parfum of body lotion. In sommige gevallen heeft de pH waarde van je huid ook invloed op de sieraden en kan deze voor verkleuring van het materiaal zorgen.

3. Hoeveel verzendkosten moet ik betalen als ik bestel bij Studio.Phyl?

De verzendkosten binnen Nederland zijn vanaf € 1,99. Is je bestelling hoger dan € 25,00 dan zijn de verzendkosten gratis. We verzenden naar het buitenland vanaf € 7,99. Het bedrag hangt af van het gewicht van je bestelling. Meer informatie over verzendkosten kun je vinden bij de optie verzenden.

4. Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden wereldwijd (worldwide shipping!). Meer informatie over verzenden naar het buitenland kun je vinden bij verzenden..  

5. Hoe kan ik betalen bij Studio.Phyl?

Bij Studio.Phyl kun je betalen via:

Ideal

6. Wanneer wordt mijn Studio.Phyl bestelling verzonden?

Studio.Phyl streeft ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling te verzenden. Bestel je vóór 16:00 uur dan versturen wij het nog dezelfde dag.

7. Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Je kunt bij het plaatsen van uw bestelling een ander afleveradres invullen. Je bestelling zal dan op dit adres worden bezorgd. 

8. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Stuur ons een berichtje indien je dit graag wilt.

9. Ik heb geen factuur ontvangen bij mijn bestelling.

Uiteraard ontvang je bij je bestelling een factuur. Je krijgt een papieren factuur bij je bestelling. 
Heb je toch geen factuur ontvangen, neem dan contact met ons. 

10. Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling door het sturen van een e-mail of door gebruik te maken van het herroepingsformulier. Alle info over retourneren kun bij de optie retourneren.
Let op: retourneren is op eigen kosten! Oorbellen mogen niet worden gepast. Indien de verpakking van oorbellen open is geweest nemen wij deze niet retour. 

11. Mag ik SALE artikelen retourneren?

Artikelen die in de SALE zijn gekocht mogen niet geretourneerd worden. 

12. Wat is de garantie termijn?

Voor onze artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Op sommige artikelen is een andere garantietermijn van toepassing, dit hangt af van de fabrikant. Let op: wij bieden geen garantie op verkleuring of verlies van sieraden. 
Mocht binnen de garantieperiode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact met ons op. Vergeet niet je ordernummer te vermelden en een duidelijke omschrijving van je klacht te geven.

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn tenzij:

- de klacht is ontstaan door verkeerd gebruik
- de klacht is ontstaan door nalatigheid
- de klacht is ontstaan door het opzettelijk beschadigen van het product 
- er sprake is van 'abnormale' slijtage